Standart sunucularda çalışan IP tabanlı Çağrı Merkezi yazılımı ile kolay kapasite artırım olanağına
sahip, kurulu haberleşme sistemlerine ve CRM yazılımlarına entegre çalışabilen
IP Çağrı Merkezi Çözümü
MERKEZ
Karagöz caddesi Söylemez Pasajı 2.Kat No:234 Şahinbey / GAZİANTEP
Tel: 0 (342) 218 03 42-43
Gsm: 0 (532) 355 17 37
info@zafertelefon.com.tr
destek@zafertelefon.com.tr
ŞUBE (NİZİP)
PTT caddesi özkul sokak no:22
Nizip / GAZİANTEP
Tel: 0 (342) 518 29 69
Gsm: 0 (542) 633 03 53
nizip@zafertelefon.com.tr
destek@zafertelefon.com.tr
- Özet
- Faydalar
- Yetenekler
- Outbound
- Uygulamalar
- Kaynak
Özet
Özel sektör ve kamu kurumlarının tamamının kullanımına uygun olan Karel IP Çağrı Merkezi platformu, müşterileri ile etkin iletişim kurmayı ve müşteri memnuniyetini arttırmayı hedefleyen işletmelere esnek, uygun maliyetli ve gereken tüm bileşenleri kapsayan bir çağrı merkezi çözümü sunar.
Bu çözüm yıllar içinde oluşan toplam çözüm maliyetinde ve ilk yatırımın geri dönüş oranında benzer sistemlere göre çok avantajlı bir fırsat oluşturur. Standart sunucularda çalışan tamamen IP tabanlı Çağrı Merkezi Yazılımı teknolojisi, kolay kapasite artırım olanağı, birçok haberleşme sistemine ve CRM yazılımına entegre çalışmasını sağlayan altyapısı, kapsamlı raporlama yetenekleri, gelişmiş ses işleme ve IVR uygulamaları ile hem bugün hem de gelecek için verimlilik ve gelir arttırıcı bir yatırım özelliği taşır.
Karel IP Çağrı Merkezi Sistemi müşteri aramalarını karşılamanın yanında otomatik dış arama da gerçekleştirebilir. Dış aramalar satış, iş takibi, müşteri memnuniyeti takibi, müşteri bilgilendirme, randevu takibi, kampanya düzenleme, anket çalışması gibi amaçlarla kullanılabilir.
Henüz bir CRM çözümü kullanmayan ve müşteri ilişkilerini kullanımı kolay ve ekonomik bir sistemle yönetmek isteyen şirketler için Karel IP Çağrı Merkezi kendi içinde bir Mini CRM uygulaması barındırır. Mini CRM uygulaması sayesinde müşterilerle kurulan her temas kurumsal hafızaya kaydedilmiş olur, hızlı ve tutarlı bir hizmet deneyimi yaşatılır. Karel IP Çağrı Merkezi kurulumu gerçekleştikten hemen sonra, sistemin yeteneklerinden faydalanılmaya başlanır.
Faydalar
- Karşısında kendisine cevap vermek üzere bekleyen bir ekip olduğunu bilmenin verdiği güven ve artan kurumsallık algısı
- Tek yerden bilgi alabilme ve işlem yapabilmenin sağladığı rahatlık ve hız
- Müşteri hizmetine odaklanmış bir ekip olacağı için daha kaliteli hizmet alabilme
- Müşterilerle kurulan her temasın kaydedilmesi sayesinde, toplanan bilgileri inceleyerek önemli eğilimleri zamanında tespit edilebilme
- Otomatik dış aramalar sayesinde az kaynak kullanarak tele-satış, tele-bilgilendirme kampanyaları düzenleyebilme
- IP teknolojisi sayesinde mekandan bağımsız çalışabilme, merkez bina dışında, ihtiyaç duyulduğunda yurtdışında, hatta evden çalışan operatör kullanabilme
- Gelişmiş raporlar sayesinde müşteriye sunulan servis seviyesini anlık olarak takip edebilme
- Yazılım tabanlı çözüm sayesinde düşen ilk yatırım ve işletim maliyeti
- Karel’in geniş terminal portföyü sayesinde uygun maliyetli operatör terminalleri (IP telefon, IP DECT, yazılım tabanlı telefon, görüntülü telefon, kulaklık)
UYGULAMALAR
Yetenekler
Outbound
KAREL IP ÇAĞRI MERKEZİ’NİN OUTBOUND (DIŞ ARAMA) ÖZELLİĞİ İLE İŞLETMENİZ PROAKTİF KİMLİK KAZANIYOR, MÜŞTERİ SADAKATİ ARTIYOR VE EK MÜŞTERİ TALEBİ OLUŞUYOR.
Günümüzün çağrı merkezlerinde, müşteri memnuniyeti artışı ve satış artışı hedeflerini gerşekleştirmek için sadece gelen çağrılara hizmet vermek yeterli olmuyor. Müşteriye bir adım daha yakın olabilmek için işletmelerin proaktif yöntemler kullanmaları gerekiyor. İşletmeler bu nedenle müşterilerine veya potansiyel müşterilerine ulaşmanın en kolay ve en az maliyetli yöntemlerinden biri olan telefon ile erişimi kullanmayı tercih ediyor.
Klasik sistemlerde kullanıcılar elle arama, başarısız aramaları tekrarlama, aramaları raporlama gibi esasında teknoloji ile çok daha verimli ve kolay yapılabilecek teknik konulara odaklanıyor. Telefon aramalarını sistematik, hızlı, verimli ve benzer kalitede yapılmasına imkan sağlayan outbound çağrı merkeziteknolojisi kullanıldığında ise işletme personeli müşteri memnuniyeti, pazarlama, satış gibi ana amaçlara yönelebiliyor.
Karel IP Çağrı Merkezi ile önceden belirlenen yöntemlerle satış, iş takibi, müşteri memnuniyeti takibi, müşteri bilgilendirme, randevu takibi, anket çalışması gibi amaçlarla dış aramalar kolaylıkla gerçekleştirilebiliyor. Karel IP Çağrı Merkezi’nin sağladığı sistematik dış arama desteği ile proaktif kimlik kazanan işletmenizin satışları artıyor, artan müşteri sadakati ile de ek müşteri talebi oluşuyor.
Daha Fazla Bilgi: IP Çağrı Merkezi Outbound Broşürü
Uygulamalar
Karel Şube Çağrı Yönetimi, birden fazla lokasyonda hizmet veren işletmelerin dağınık yapıdaki çağrı trafiklerini merkezi olarak denetlemelerini ve yönetmelerini sağlayan bir üründür. Şube Çağrı Yönetimi ile iptal çağrı sayıları azaltılarak satış fırsatlarının kaçması engelleniyor, şube ve personellerin performansı denetlenebiliyor, müşteri memnuniyeti arttırılıyor. Daha fazla bilgi >
Mobiliteyi Destekleyen Çözümler
Mobil Supervisor: Karel IP Çağrı Merkezi kullanan çağrı merkezi yöneticileri için geliştirilmiş bir mobil uygulamadır. En yaygın mobil cihaz işletim sistemleri olan Android ve iOS üzerinde çalışan bir uygulama olan Karel Mobil Supervisor, Karel IP Çağrı Merkezinin temel verilerinin her an her yerden kolayca izlenebilmesini ve gerektiğinde müdahale edilebilmesini sağlayarak hizmet kalitesinin kontrol altında tutulmasını sağlayan kullanımı kolay bir arayüz sunar. Daha fazla bilgi >Uygulamayı indirmek için: iTunes, Google Play
Performansı Arttıran Çözümler
Wallboard; toplam çağrı sayısı, maksimum bekleyen çağrı sayısı, müsait operatör sayısı, meşgul operatör sayısı gibi kuyruk bazlı ve operatörler ile ilgili gerçek zamanlı verilerin, bütün çağrı merkezi ekibi tarafından anlık olarak görüntülenmesini sağlayarak, kişisel performansların ve çağrı merkezi genel performansının yükselmesinde etkili olan bir uygulamadır. Daha fazla bilgi >
İletişimi Kolaylaştıran Şık Donanımlar
Kaynak
Broşürler
Karel IP Çağrı Merkezi Broşür
Fidelio Entegrasyon Broşürü
IP Çağrı Merkezi Outbound Özellikleri
Mobil Supervisor Android ve iOS Uygulaması Broşürü
Wallboard Broşürü
Inhouse (İç Kaynak, Şirket İçi) Çağrı Merkezi nedir? Artıları ve Eksileri
Call Center Otomatik Çağrı Dağıtımı
Kaçan Çağrı Yönetimi
Şube Çağrı Yönetimi Broşürü
IP Çağrı Merkezi Raporlama Broşürü
Blog Yazıları
Çağrı Merkezi Nedir? Ne kazandırır?
Çağrı Merkezi Sistemi Yatırımı Yaparken Bilmeniz Gerekenler
Çağrı Merkezi Sistemi Satın Alma Rehberi [Video]
Çağrı Merkezi Verimliliğini Arttırın: Gelişmiş Otomatik Çağrı Dağıtımı
Referanslar
Karel IP Çağrı Merkezi Referans Listesi
Müşteri Deneyimi Örnek Çalışma ULUSOY
Müşteri Deneyimi Örnek Çalışma ÜSKÜDAR BELEDİYESİ
Müşteri Deneyimi Örnek Çalışma IMPERIAL
Müşteri Deneyimi Örnek Çalışma AVRASYA