ZAFER TELEFON, Haberleşme ve Telekomünikasyon Teknolojileri alanında, 1998 yılında faliyete geçmiştir. KAREL telefon santrali ve çevre birimleri satış ve yetkili teknik destek hizmetlerini yürütüyoruz. 1998 yılından bu yana, yeni bir yapılanma ile satış, montaj, programlama ve satış sonrası teknik destek hizmetleri sunuyoruz. Amacımız tecrübe ve kaliteye dayalı bir sistem oluşturarak telekomünikasyon ve bilgi teknolojileri alanında kurumsal kullanıcı ihtiyaçlarını karşılayacak ürünleri; müşterilerimize doğru bir şekilde yönlendirmektir.
ZAFER TELEFON, haberleşme bilgi teknolojileri alanındaki gelişmeleri, en iyi koşullarla, kurumsal kullanıcılara ve kuruluşlara sunmayı hedeflemektedir.Satış, Montaj ve Bakım çalışmalarımız, Telefon santralinden, İp çözümlerine, Kablolamadan, VoIP sistemlerine, Call Center uygulamalarından, Ses kayıt ürünlerine kadar tüm iletişim çözümlerini kapsamaktadır.
Bu sayede kullanıcılar her ürün için farklı firmalarla karşı karşıya kalmaktan kurtulmakta, tek elden, kaliteli teknik destek almaktadırlar.
Sayfalarımızda göreceğiniz tüm ürünlerin montaj ve bakım hizmetleri deneyimli ve uzman ve teknisyenlerimiz tarafından yapılmaktadır.
ZAFER TELEFON Haberleşme yıllık bakım sözleşmeli veya Servis ücretli olmak üzere 500 den fazla son kullanıcıya teknik destek vermektedir.
Müşterilerimizce kullanılan ürünlerin sağlıklı bir şekilde işletilmesi, kullanım sırasında ihtiyaç duyulan konfigürasyon değişikliklerinin hızlı bir şekilde yapılabilmesini sağlamak için periyodik bakım ve teknik servis anlaşmaları yapmaktayız.
Başka firmalardan satın almış olsanız bile, ürün portföyümüz içerisinde yer alan ürünlerin montaj ve bakım çalışmaları için bize başvurabilirsiniz.
MERKEZ
Karagöz caddesi Söylemez Pasajı 2.Kat No:234 Şahinbey / GAZİANTEP
Tel: 0 (342) 218 03 42-43
Gsm: 0 (532) 355 17 37
info@zafertelefon.com.tr
destek@zafertelefon.com.tr
ŞUBE (NİZİP)
PTT caddesi özkul sokak no:22
Nizip / GAZİANTEP
Tel: 0 (342) 518 29 69
Gsm: 0 (542) 633 03 53
nizip@zafertelefon.com.tr
destek@zafertelefon.com.tr