Karel ürünleri ile ilgili sorularınız ya da destek talepleriniz öncelikli olarak ürünü satın aldığınız ve size hizmet veren Yetkili Satıcılarımız tarafından karşılanmaktadır. Herhangi bir nedenle çözümlenememiş talepleriniz için KDH Karel Destek Hattına başvurabilirsiniz:0 (532) 355 17 37
Karel için müşterileri:
Karel özünde erişilirliği temsil etmektedir. Öncelikle, teknolojiyi erişilir kılmayı hedefler. Her koşulda müşterileri için iletişimi sağlamak, kolaylaştırmak ve ileri noktalara taşımak; erişilir, anlaşılır olmak için kodlanmıştır.
Ulaşmayı, yakınlaşmayı, bağlanmayı, kalıcı olmayı vaat etmektedir. Bunun için teknolojiyle, müşterisiyle ve de satıcısıyla yüz yüze durmaktadır. Yetkin, yakın, yalın, dürüst ve açık bir şekilde.
Böylece, müşterilerini teknolojilerle yüz yüze getirmekte, buluşturmaktadır. Müşterilerin kendilerini yormadan, zorlamadan, çağdaş, en güncel haberleşme teknolojilerinden kolay ve yalın bir biçimde yararlanmalarını sağlamaktadır.
Çalışma prensiplerimiz:
Her türlü talebiniz dikkatle dinlenmekte, kayıt altına alınmakta, deneyimli müşteri hizmetleri birimimiz tarafından, satış öncesi ve sonrası ile ilgili her türlü sorunuz çözüm odaklı biçimde yanıtlanmaktadır.
Müşteri Hizmetleri Birimi Çalışma Saatleri:
Pazartesi-Cuma 08:00-17:30 saatleri arasında hizmet vermektedir.
ZAFER TELEFON DESTEK HATTI: 0 (532) 355 17 37
MERKEZ
Karagöz caddesi Söylemez Pasajı 2.Kat No:234 Şahinbey / GAZİANTEP
Tel: 0 (342) 218 03 42-43
Gsm: 0 (532) 355 17 37
info@zafertelefon.com.tr
destek@zafertelefon.com.tr
ŞUBE (NİZİP)
PTT caddesi özkul sokak no:22
Nizip / GAZİANTEP
Tel: 0 (342) 518 29 69
Gsm: 0 (542) 633 03 53
nizip@zafertelefon.com.tr
destek@zafertelefon.com.tr